Ezekből szemezgessetek, hogy egészséges maradjon a szemetek

A szemetek egészségéért is tehettek azzal, ha tudatosan és odafigyelve válogatjátok meg a tányérotokra kerülő ételeket. Többek között az A-, C- és E-vitamin, valamint a lutein és a cink bevitele fontos. Összegyűjtöttük, mely ételek közül szemezgessetek, hogy egészséges maradhasson a szemetek.

Kevesebb képernyőbámulás, és jutalmunk több lesz, mint bármennyi lájk!
Mondhatni, észrevétlenül hálózta be az életünket az internet, mostanra szinte elképzelhetetlenek nélküle a mindennapok. De ha sikerül megtalálnotok az egyensúlyt az online és az offline jelenlét között, máris sokat tettetek a mentális egészségetek érdekében. A kevesebb online az életünkben több énidőt eredményez, és ha eközben sikerül önmagunkhoz visszatalálnunk, talán teljesebb életet élhetünk. 
Mire elég tízezer lépés? – Erre számíthatsz, ha legyaloglod a minimumot

Hét évvel ezelőtt, amikor megvettem az első okostelefonomat, kinyílt előttem a világ. Könnyebbé vált a kapcsolattartás, gyorsabbá és egyszerűbbé vált az életem egy része, és olyan alkalmazásokat fedeztem fel, amelyekről azt gondoltam, hogy segítségemre lehetnek az egészségem és fittségem megőrzésében. Ezek közül az egyik a lépésszámláló volt.

Előléptetési kisokos: 7 tipp, hogy közelebb kerülj egy magasabb pozícióhoz

Sokan vágynak az előléptetésre, a kívánt jutalom azonban sokszor mégis várat magára. Valahogy mindig más kapja a jobb ajánlatot, pedig úgy érezzük, mi is mindent megtettünk azért, hogy végre feljebb lépjünk a munkahelyi ranglétrán. A „görcsös” akarás gátolhat benneteket az ambíciótok elérésében, de ennek elengedése sem mindig elég: ezzel a 7 tippel közelebb kerülhettek a magasabb pozícióhoz.

8 érv, hogy csókolózz ma is, mert tényleg ez az egyik legegészségesebb „hobbi”
Csókolózni jó. Talán az egyik legizgalmasabb dolog, amit tinédzserként vártunk: végre mi is szerettük volna átélni azt a romantikával, szeretettel és szenvedéllyel teli pillanatot, amikor az ajkunk a másikéval összeforr. Aztán kinek milyenre sikerül az első, a második, a századik – de a csók mindig is az egyik legintimebb tevékenység marad.
Ha a vashiány odacsap... – Turbózzuk fel magunkat vörös hússal, kagylóval és tofuval
Az életkorunktól, az egészségi állapotunktól és az életmódunktól is függ, hogy szervezetünknek mennyi vasra van szüksége a különböző szövetek megfelelő oxigénellátásához. A babavárás, a menstruáció vagy az aktív sportolás is indok lehet arra, hogy fokozottabban figyeljünk a vas pótlására. A vörös húsok, a máj és a kagyló mellett egyes zöldségek is segítségünkre lehetnek ebben.
Tényleg egy üres, de drága füzet változtatja majd meg az életünket?!
A boldogságnapló nem újkeletű dolog, nálunk is beszerezhetők ezek a pasztellszínű, félig tele írt (vagy félig üresen hagyott) kiadványok. S bár kétségeim vannak a bennük található, motivációnak szánt, mégis sokszor bugyutának ható, közhelyes gondolatokkal kapcsolatban, egy-egy jól megírt példány valóban segíthet szebbnek látni a világot.