„A tartós sikerhez nem lesz elég a női megérzés” – Interjú Tabár-Halász Mariann zenei menedzserrel

Az utóbbi hetekben, amikor megbeszélésről megbeszélésre vitt az utam, az egyik ebédszünetben, a közösségi oldalakat böngészve realizáltam, hogy nekem mennyi, de mennyi tehetséges vállalkozó ismerősöm van – akik történetesen nők. Egy közülük Tabár-Halász Mariann zenei menedzser, a KoncertBooking.com nevű startup társalapítója. Vele beszélgettem zeneiparról, családról, spiritualitásról és szakmai célokról.

A „se nem kövér, se nem vékony” divatja – hogyan öltözködjenek a középméretűek?

Anno, amikor megismerkedtem a divattal, szó szerint lelkesedtem érte. Imádtam a benne rejlő kreativitás, humor, szabadság miatt. Később, ahogy teltek az évek, és mélyült a kapcsolatunk, előkerültek a problémák: környezetkárosító, etikátlan gyakorlatokat alkalmaz, ráadásul úgy éreztem, a divat nem vesz tudomást az én „se nem kövér, se nem vékony”, vagyis középméretű, midsize testtípusomról. Hoztam néhány tippet a hozzám hasonlóknak!

Hogyan viseljünk fiatalos ruhákat? – Néhány darab a Z generáció gardróbjából

Hogyan öltözködnek a „mai fiatalok”? Valóban olyan ruhákat viselnek, amelyek az idősebb korosztályoknak már „nem valók?” Számít-e a kor és mások véleménye ebben a tekintetben? Megvizsgáltuk a Z-generáció öltözködési szokásait, és kiemeltük azokat a kulcsdarabokat a ruhatárukból, amelyek a korábbi korosztályok számára is ideálisak lehetnek.

Többé nem ciki a turi! – A re-commerce felemelkedése

A másodkézből származó bútorok, tárgyak, divattermékek és az értékesítésükre szolgáló üzleti modell, az úgynevezett re-commerce virágkorát éli, a piac növekszik, és ez jó. Nekünk, a pénztárcánknak és a Földnek is. De miért ilyen népszerű?

Így vezetnek meg, ha online vásárolsz ruhát!
Gyakran hangoztatott tény, hogy akkor tennénk a legjobbat a Földdel, ha egyáltalán nem vásárolnánk új ruhákat, hanem javíttatnánk, cserélgetnénk, másodkézből jutnánk hozzá a szükséges darabokhoz. Ezt sajnos ilyen-olyan okok miatt sokan nem tudják kivitelezni, így a hangsúly inkább a tudatosságon kell, hogy legyen: akkor vásároljunk, ha tényleg szükségünk van valamire, és döntsünk inkább a minőségi darabok mellett!
2021 szépségtrendjei, amik miatt egyre jobban érezzük magunkat a bőrünkben
A koronavírus-járvány hatására egyes iparágak szereplői egy lassabb, befogadóbb, zöldebb koncepció szerint kezdtek el működni. A szépségiparban olyan trendek jelentek meg (vagy váltak még hangsúlyosabbá), mint például a kortalan szépség, a blue beauty vagy a „skinimalizmus”. Nagyító alá tettük ezeket a fogalmakat és törekvéseket, hogy rájöjjünk, miért is olyan felkapottak manapság!
Leesett a kamionról, azért olyan olcsó, ugye? – A hamisított ruhák világhódítása
A hamisítványok piaca felszállóágban van, különösen napjainkban, amikor a világhírű luxus divatcikkek a legtöbb „halandó” ember számára egyre inkább elérhetetlenekké válnak. A jelenség természetesen nemcsak ezen a területen okoz fejtörést a márkák, gyártók, kereskedők számára, de a legtöbb utánzatot a divat- és kozmetikai termékeket koppintók hozzák létre. Mi jellemző az újgenerációs kínai hamisítványokra, hogyan vélekednek erről a fiatalok, miként küzdenek a márkák és a legfontosabb: hogyan ismerhetjük meg mi, fogyasztók a hamis divatcikkeket? Utánajártunk!
Fényképelemzés után személyre szabott hidratálókrém – A beauty tech nem a jövő, hanem már jelen
A mesterséges intelligenciára épülő szépségtechnikai fejlesztések úgy fedik el a valóság és a virtualitás közti határokat, akárcsak egy jó korrektor a bőrhibákat. Okos tükör, LED-fényes arcápolás, bőrkondíciót elemző és „try-on” lehetőséget kínáló appok, otthoni szépségrutint megkönnyítő eszközök... Mit takar pontosan a beauty tech kifejezés napjainkban? 

Már követem az oldalt

X