Az ügynökség összesen 16 platinum és 13 arany díjat hozott haza a megmérettetésről, amelyen a Warner Bros., az IBM, a Mercedes-Benz vagy éppen a Fiverr mellett a Lounge Group ügyfeleinek kampányai is kiválóan szerepeltek.
„Az IAA (International Awards Associate) elismerését fejezi ki minden jelentkezőnek a szakmájuk iránti elkötelezettségükért, és szűnni nem akaró szenvedélyükért, amely tovább szélesíti a kreativitás határait” – nyilatkozta Thomas Brandt a 37 tagú nemzetközi zsűri és az IAA nevében.
A Lounge Group díjnyertes pályázatai között található például az „Elfüstölt esélyek”, a dohányzás káros hatásait bemutató társadalmi szemléletformáló kampány, az MVM Edison Startup reklámfilmje, és a Szerencsejáték Zrt. számára készített több kampány is.
„Azt gondolom, hogy a MUSE-on elért sikerek azt jelzik, hogy jó úton haladunk, és ügyfeleink nem csak a kampányaik hatékonyságára lehetnek büszkék, hanem a közös munkáink szakmai színvonalára is” – mondta el Radovics Péter, a Lounge kreatívigazgatója.
A nyertesek listája és a kampányok bemutatása ITT található.
Ajánljuk még:
Létezhet élet ébresztőóra nélkül? Ősi időmérési és ébresztési szokások
Mire figyeljünk laptopvásárláskor? – Elbeszélgettem a szakival, hogy aztán értsem a szakit
Amit az adattörlő kódról tudni érdemes (x)
Mi köze van az okostelefonnak a boldogsághoz?
Az olaszokat elnézve, és egy kísérlet tapasztalataként: nagyon is sok.