Tech

Platina és arany díjak New Yorkban: magyar sikerek a Muse Awards-on

Rendkívül sikeresen szerepelt a Lounge Group a New York-ban rendezett Muse Creative Awards-on, ahová több mint 6000 nevezés érkezett a világ minden tájáról. 

Az ügynökség összesen 16 platinum és 13 arany díjat hozott haza a megmérettetésről, amelyen a Warner Bros., az IBM, a Mercedes-Benz vagy éppen a Fiverr mellett a Lounge Group ügyfeleinek kampányai is kiválóan szerepeltek. 

„Az IAA (International Awards Associate) elismerését fejezi ki minden jelentkezőnek a szakmájuk iránti elkötelezettségükért, és szűnni nem akaró szenvedélyükért, amely tovább szélesíti a kreativitás határait” – nyilatkozta Thomas Brandt a 37 tagú nemzetközi zsűri és az IAA nevében. 

A Lounge Group díjnyertes pályázatai között található például az „Elfüstölt esélyek”, a dohányzás káros hatásait bemutató társadalmi szemléletformáló kampány, az MVM Edison Startup reklámfilmje, és a Szerencsejáték Zrt. számára készített több kampány is.

 

„Azt gondolom, hogy a MUSE-on elért sikerek azt jelzik, hogy jó úton haladunk, és ügyfeleink nem csak a kampányaik hatékonyságára lehetnek büszkék, hanem a közös munkáink szakmai színvonalára is” – mondta el Radovics Péter, a Lounge kreatívigazgatója. 

A nyertesek listája és a kampányok bemutatása ITT található.

Ajánljuk még:

Gyerekeink jövője: milyen hatással lesz rá a mesterséges intelligencia?

Bár a mesterséges intelligencia már évtizedek óta téma a sci-fi filmeken keresztül, és már régóta működik észrevétlenül az életünkben, például a keresőprogramokban, azért igazából csak néhány éve kezdtük el valósnak érzeni a ChatGPT-hez hasonló algoritmusoknak és az önvezető autóknak köszönhetően. Az élet egyre több területét hódítja meg, így nem kérdés, hogy gyerekeink, unokáink jövőjét nagy mértékben befolyásolja majd. Utánajártunk, hogy a jelenleg is működő újdonságból kiindulva milyen jövőnk lehet.

 

Már követem az oldalt

X