
A vállalat ezzel a kulináris helyszínnel is azt az üzenetet szeretné közvetíteni, hogy a konyha olyan hely, ahol nem csupán finom falatok készülnek, de egyben a kapcsolatteremtés helyszíne is. Egy olyan közösségi tér, ahol az emberek összegyűlhetnek, megoszthatják egymással élményeiket, és közösen alkothatnak, miközben a gasztronómia örömeit élvezik.
Nevét az Univer egyik fő alapanyagáról, a paprikáról kapta: a Capsicum így egyszerre testesíti meg az ismerős, otthonos ízeket és a pikáns, különleges aromákkal való kísérletezést.

„Reményeink szerint a Capsicum Club egy olyan helyszínné válik idővel, ahol a gasztronómia és az emberi kapcsolatok találkoznak. Igazi ételkülönlegességeket és megoldásokat is szeretnénk bemutatni, emlékezetes beszélgetések során.
Egy-egy étel elkészítése remek alkalmat biztosít arra, hogy jobban megismertessük a fogyasztókkal széles portfóliónkat és termékeink sokoldalú felhasználását.
Séfünk, Ulrich Tamás segítségével minél több egyedi fogást fogunk készíteni, melyet közösségi oldalainkon folyamatosan nyomon követhetnek majd az érdeklődők” – mondta Bazsó Rita az Univer Product Zrt. marketingigazgatója.

Az Univer látványkonyhája kettős célt szolgál: egyrészt a gyár saját termékeinek sokoldalú, kreatív felhasználását mutatják be és teszik közzé az Univer közösségi oldalain, másrészt pedig rendezvényeket szerveznek és rendezvényeket fogadnak ezen az exkluzív helyszínen. Ulrich Tamás, a Capsicum Club séfje így fogalmaz:
„Minden héten különböző recepteket forgatunk le Univer termékekkel, hogy megmutassuk követőinknek, a jelenlegi és a leendő Univer termékfogyasztóknak, hogy miként tudnának a termékek belekerülni a mindennapi receptekbe,
vagy – ha valaki késztetést érez arra, hogy gourmet jellegű ételeket készítsen –, hogy tudja felhasználni az Univer termékeket. Egyáltalán, hogy miként tudják megkönnyíteni a mindennapi otthoni főzést az Univer termékei.”
Az Univer által a Capsicum Clubban szervezett alkalmakkal a mindennapi életünk szerves részét képező kihívásokra is szeretnének reagálni.
Így például terítékre kerül, miként lehet a lehető legkevesebb energia, vagy – szintén a környezettudatosságra hangolva – a hűtőben fellelhető megmaradt élelmiszereink felhasználásával a legfinomabb fogásokat elkészíteni.
„Egyre többet használom otthon is az Univer termékeit: a minap például volt egy adagnyi megmaradt csirkeszárnyam, és volt megkezdett Pizzakrémem a hűtőben. Bepácoltam vele, és megsütöttem. A végén alig maradt belőle nekem, annyira ízlett a családnak. Így szülnek a véletlenek és a maradékmentés nagyszerű recepteket, és ehhez zseniális hozzávalók az Univer termékei” – osztja meg tapasztalatait a Capsicum séfje.

A Capsicum Clubban a fiatalok figyelmére különösen számít az Univer: „Felgyorsult világban élünk. A fiatalabb generáció sokszor azért sem kezd hozzá egy bonyolultabb recept elkészítéséhez, mert időigényes az alapanyagok, például a hagyma megpucolása. A Capsicum Clubban készülő videókban éppen azt szeretném megmutatni nekik, hogy
az Univer termékei olyan magas minőségűek, hogy bátran felcserélhetnek velük bizonyos alapanyagokat:
például a Vöröshagymakrémmel, a Fokhagymakrémmel nyugodtan számoljanak a konyhában” – mondja Ulrich Tamás, a Capsicum Club séfje.

A tervek szerint a Capsicum Clubba tervezett események nem kizárólag zártkörűen működnének: egy-egy alkalomra az Univer termékekkel örömmel főző gasztronómiai szakembereket és influencereket is meghívnak majd.
Hamarosan Borbás Marcsi is ellátogat a Capsicum Clubba, hogy az általa régóta kedvelt és használt Univer termékeket e különleges kulináris helyszínen is kipróbálhassa, Ulrich Tamás séffel közösen.

A Capsicum Club látványkonyhája valójában élménykonyha: a kísérletezés és a találkozások színhelye, ahol egymással és a kiváló magyar alapanyagokból készült ételekkel is különleges kapcsolatba kerülhetünk. Kíváncsian várjuk, mi minden sül ki majd a magyar gasztronómia új, innovatív fellegvárában!
A cikk megjelenését az Univer támogatta.
