A Village Media hirdetők és médiaügynökségek számára elsősorban hiperlokális médiafelületek integrált hirdetési megoldásaival vált ismertté, de az elmúlt években jelentősen kibővült tematikus portfólióval, egyedi hirdetői igények testreszabott kiszolgálásával meghatározó szereplővé vált a médiafelületeket elsősorban mennyiségi paraméterek mentén értékesítő saleshouse vállalkozások piacán.
A megújult weboldal mutatja a Village portfólió országos lefedettséget nyújtó hiperlokális tartalomszolgáltatóit, amelyek az elérhető célcsoportot lakhelyük szerint határozzák meg. A hirdető a helyi sajtó, televízió, rádió és online platformok hirdetési felületeinek felhasználásával, lokális kampányüzeneteivel elérheti a célzott lakosságot, de ezen felületek együttes használatával a Village Media országos lefedettséget biztosít számukra.
Kutatási adatok alátámasztják, hogy a lakosság kiemelten érdeklődő a helyi hírek iránt, melyet jelenleg leginkább a helyi regionális televíziók, helyi rádiócsatornák, sajtótermékek és a kifejezetten lokális közéleti hírekkel foglalkozó weboldalak felületei közvetítenek.
A hiperlokális médiumok a magyar lakosság több mint felét érik el.
A 18 év feletti korosztály esetében a megkérdezettek 62,6%-a fogyasztja rendszeresen ezeket a lokális médiatermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)
A helyi média preferálását a természetes lokálpatriotizmuson felül a helyi vonatkozású események iránti érdeklődésük is kiválthatja. Emellett fontos szempont, hogy kifejezetten az életüket befolyásoló friss, naprakész, pontos, megbízható információkat tudják elérni ezeken a felületeken.
A postaládákba ingyenesen terjesztett lapok olvasottságára vonatkozó kérdéskörben a 18-75 éves korcsoport válaszadói 58,5%-a rendszeresen átnézi ezeket a sajtótermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)
A lokális hírek a pandémia alatt a tájékoztatás fontossága okán még nagyobb jelentőséggel bírtak, és nem utolsósorban még a lezárások idején is biztonságosan jutottak el olvasótáborukhoz. Emellett a legtöbb kiadó digitálisan is elérhetővé tette ezeket a sajtótermékeket.
A helyi TV csatornák jelentős műszaki fejlesztésekkel felzárkóznak a legmodernebb digitális technológiával rendelkező országos csatornákhoz, saját weboldalukon és közösségi médiában is stabil olvasókört toboroztak, tartalmaikat ezen felületeiken is naprakészen közzéteszik. A műsorok, riportok többsége elérhető a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon és ezzel további célközönséget is elérnek a régióban és a régió iránt érdeklődők körében. A kampányüzenetek hatékony közvetítése ezen esetekben a csatornák műsor-struktúrájában elhelyezett hirdetések és az alternatív digitális platformok nyújtotta reklámmegjelenési lehetőségek szinergiájában rejlik.
A Village Media tematikus portfóliójának elemei is részletes információkkal jelennek meg a weboldalon. A portfólió ezen elemei a becsült elérési adatok mellett az olvasók érdeklődési köre által határozza meg pontosan az elérhető célcsoportokat. Üzleti, közéleti, ismeretterjesztő, szakágazati, életmód kiadványok és weboldalak felületei alkotják a Village Media egyre színesebb és jelentős eléréseket biztosító egyedi hirdetési csomagajánlatait, amelyekben a display típusú megjelenések mellett a hirdetői igények teljeskörű kiszolgálásának érdekében a tartalmi típusú megjelenésekre is nagy hangsúlyt fektetnek.
További információt itt találnak.
Ajánljuk még:
Létezhet élet ébresztőóra nélkül? Ősi időmérési és ébresztési szokások
Mire figyeljünk laptopvásárláskor? – Elbeszélgettem a szakival, hogy aztán értsem a szakit
Amit az adattörlő kódról tudni érdemes (x)
Mi köze van az okostelefonnak a boldogsághoz?
Az olaszokat elnézve, és egy kísérlet tapasztalataként: nagyon is sok.