Egy az élet - ezt kell jól csinálni Egy.hu logó
Friss

Aktív

Hazai ízek, minőségi tejtermékek, magyar gazdáktól (x)

Kevesen tudják, de az Alföldi Tej Kft. Debrecenben 23 taggal kezdte meg sikertörténetét, amely később Székesfehérváron is folytatódott. Kik állnak a cég mögött, mit tudhatunk a Magyar Tej márkáról és minek köszönhető a vállalat két évtizede tartó töretlen népszerűsége? Ebben a cikkben bemutatjuk!

Az Alföldi Tej története 2003. április 30-án kezdődött Debrecenben és mind a mai napig szövetkezeti rendszerben üzemel, közel 70 magyar tejtermelő gazda, élelmiszeripari szakember, mezőgazdasági mérnök birtokában. Napjainkban a debreceni üzemmel együtt éves szinten közel 270 millió liter tejet használnak fel és összesen több mint 700 munkatársnak biztosítanak munkalehetőséget. Míg Fejér vármegye székhelyén a különböző tejek és poharas termékek (kefir, joghurt, tejföl), addig Debrecenben a túró és a kiemelkedően népszerű Magyar Sajt készülnek.

A cég zászlóshajója, egyben legnépszerűbb márkája a Magyar Tej, amely a nevéhez híven kizárólag a hazai gazdák által megtermelt, minőségi tejből készül.

A magyar gazdák évtizedes tapasztalata, a tej iránt táplált szeretete visszaköszön minden egyes termékben és ezt a márka egyedülálló népszerűsége alapján a hazai vásárlók nagy része is értékeli.

 

A tej ugyanis több, mint egyszerű élelmiszer: a tej valódi táplálék, életkortól függetlenül. Éppen ezért, az Alföldi Tej Kft. célja, hogy kiváló minőségű termékekkel lássa el Magyarország lakosságát. Ebben a magyar gazdák által termelt alapanyagokra, az elkötelezett kollégákra és arra az innovatív szemléletre támaszkodnak, amely

a hagyományos módszereket a korszerű technológiákkal vegyítve finom, tápláló termékeket biztosít hazánk lakossága számára.

Ezt a vásárlók mellett a szakma is értékeli, ennek köszönhető, hogy az Alföldi Tej Kft. termékei amellett, hogy kiérdemelték a Magyar Termék védjegyet, megkapták a Kiváló Minőségű Élelmiszer minősítést is. A cég mindeközben elkötelezett az újítások iránt is, ennek jele, hogy a ,,Minőségi mentes és funkcionális termékek” 2023. évi versenyén két termékük is kiemelkedő eredményt ért el. A laktózmentes Magyar Sajtkrém a Mentes tejtermék alternatívák csoportjában a Kenhető sajt alkategória győztese lett. A laktózmentes Pure Milk+ ananászos joghurt pedig az Élelmi rosttal dúsított joghurt alkategóriában ért el első helyezést.

 

Ezt a sikert 2024-ben sikerült megismételni, hiszen a Trade Magazin által negyedik alkalommal megrendezésre kerülő Inno d’Or – Év innovációja versenyén a Pure Milk+ termékcsalád újabb díjat kapott.

 

Azonban az Alföldi Tej Kft. Magyarország egyik vezető tejipari szereplőjeként sem ül a babérjain, ennek jele, hogy a legnépszerűbb Magyar Tej márka és a szintén közkedvelt Riska mellé 2023-ban bevezette a kisebbeknek szóló Mesés, illetve az egészségtudatos fogyasztók számára fejlesztett Pure Milk termékcsaládot is. A cég portfóliója így immár mintegy 130 terméket tartalmaz és mind a hagyományos, magyaros ízek, mind a különlegességek rajongói megtalálhatják a számukra ideális, tápláló tejes finomságot. (x)

A cikk megjelenését az Alföldi Tej támogatta.

Ajánljuk még:

Utazás a sajtok középpontja felé – milyen világok élnek a sajtokban?

Belegondoltunk-e valaha, hogy amikor egy finom falat sajtot a szánkba veszünk, gyakorlatilag egy egész ökoszisztémát készülünk elfogyasztani? Hogy élő közösségek szorgos munkája révén egy fehér túrószerű csomóból ízletes, kívánatos sajt született? Tejből lesz a sajt, tanultuk. De mégis hogyan?

 
Ugrás az oldal tetejére
Menü