Az Alföldi Tej története 2003. április 30-án kezdődött Debrecenben és mind a mai napig szövetkezeti rendszerben üzemel, közel 70 magyar tejtermelő gazda, élelmiszeripari szakember, mezőgazdasági mérnök birtokában. Napjainkban a debreceni üzemmel együtt éves szinten közel 270 millió liter tejet használnak fel és összesen több mint 700 munkatársnak biztosítanak munkalehetőséget. Míg Fejér vármegye székhelyén a különböző tejek és poharas termékek (kefir, joghurt, tejföl), addig Debrecenben a túró és a kiemelkedően népszerű Magyar Sajt készülnek.
A cég zászlóshajója, egyben legnépszerűbb márkája a Magyar Tej, amely a nevéhez híven kizárólag a hazai gazdák által megtermelt, minőségi tejből készül.
A magyar gazdák évtizedes tapasztalata, a tej iránt táplált szeretete visszaköszön minden egyes termékben és ezt a márka egyedülálló népszerűsége alapján a hazai vásárlók nagy része is értékeli.
A tej ugyanis több, mint egyszerű élelmiszer: a tej valódi táplálék, életkortól függetlenül. Éppen ezért, az Alföldi Tej Kft. célja, hogy kiváló minőségű termékekkel lássa el Magyarország lakosságát. Ebben a magyar gazdák által termelt alapanyagokra, az elkötelezett kollégákra és arra az innovatív szemléletre támaszkodnak, amely
a hagyományos módszereket a korszerű technológiákkal vegyítve finom, tápláló termékeket biztosít hazánk lakossága számára.
Ezt a vásárlók mellett a szakma is értékeli, ennek köszönhető, hogy az Alföldi Tej Kft. termékei amellett, hogy kiérdemelték a Magyar Termék védjegyet, megkapták a Kiváló Minőségű Élelmiszer minősítést is. A cég mindeközben elkötelezett az újítások iránt is, ennek jele, hogy a ,,Minőségi mentes és funkcionális termékek” 2023. évi versenyén két termékük is kiemelkedő eredményt ért el. A laktózmentes Magyar Sajtkrém a Mentes tejtermék alternatívák csoportjában a Kenhető sajt alkategória győztese lett. A laktózmentes Pure Milk+ ananászos joghurt pedig az Élelmi rosttal dúsított joghurt alkategóriában ért el első helyezést.
Ezt a sikert 2024-ben sikerült megismételni, hiszen a Trade Magazin által negyedik alkalommal megrendezésre kerülő Inno d’Or – Év innovációja versenyén a Pure Milk+ termékcsalád újabb díjat kapott.
Azonban az Alföldi Tej Kft. Magyarország egyik vezető tejipari szereplőjeként sem ül a babérjain, ennek jele, hogy a legnépszerűbb Magyar Tej márka és a szintén közkedvelt Riska mellé 2023-ban bevezette a kisebbeknek szóló Mesés, illetve az egészségtudatos fogyasztók számára fejlesztett Pure Milk termékcsaládot is. A cég portfóliója így immár mintegy 130 terméket tartalmaz és mind a hagyományos, magyaros ízek, mind a különlegességek rajongói megtalálhatják a számukra ideális, tápláló tejes finomságot. (x)
A cikk megjelenését az Alföldi Tej támogatta.
Ajánljuk még: