Tech

Platina és arany díjak New Yorkban: magyar sikerek a Muse Awards-on

Rendkívül sikeresen szerepelt a Lounge Group a New York-ban rendezett Muse Creative Awards-on, ahová több mint 6000 nevezés érkezett a világ minden tájáról. 

Az ügynökség összesen 16 platinum és 13 arany díjat hozott haza a megmérettetésről, amelyen a Warner Bros., az IBM, a Mercedes-Benz vagy éppen a Fiverr mellett a Lounge Group ügyfeleinek kampányai is kiválóan szerepeltek. 

„Az IAA (International Awards Associate) elismerését fejezi ki minden jelentkezőnek a szakmájuk iránti elkötelezettségükért, és szűnni nem akaró szenvedélyükért, amely tovább szélesíti a kreativitás határait” – nyilatkozta Thomas Brandt a 37 tagú nemzetközi zsűri és az IAA nevében. 

A Lounge Group díjnyertes pályázatai között található például az „Elfüstölt esélyek”, a dohányzás káros hatásait bemutató társadalmi szemléletformáló kampány, az MVM Edison Startup reklámfilmje, és a Szerencsejáték Zrt. számára készített több kampány is.

 

„Azt gondolom, hogy a MUSE-on elért sikerek azt jelzik, hogy jó úton haladunk, és ügyfeleink nem csak a kampányaik hatékonyságára lehetnek büszkék, hanem a közös munkáink szakmai színvonalára is” – mondta el Radovics Péter, a Lounge kreatívigazgatója. 

A nyertesek listája és a kampányok bemutatása ITT található.

Ajánljuk még:

Már megint élelmiszert kellett kidobnod? – a hűtőben tárolás tudománya segíteni fog

Akármennyire is marginális kérdésnek tűnik, az élelmiszereink hűtőben való tárolásának egész tudománya van! Nem véletlenül, hiszen egészségesebb és kevésbé élelemiszerpazarló életet élhetünk, ha tovább tartjuk fogyasztható állapotban a hűtőnk tartalmát. Sok élelmiszer ugyanis azért végzi a kukában, mert elfelejtettük megenni vagy mert szokatlanul gyorsan romlott meg. Vajon mi az utóbbi oka?